Nakşiyat
http://naksiyat.dinozoruz.com
Bismillahirrahmanirrahiym
 
 Ana Sayfa
 Grup Hakkında
 Grup Elemanları
 Demolarımız
 Videolarımız
 Repertuarımız
 Fotoğraf Albümü
 Forum
 Linkler
 Bize Ulaşın
 
 
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 İleri>>
Cevapla
kl_lbrA

walla n ediim süpper.tam benlik.diodum burda böle adam gibi grup yoktur hepsi özenti takım die,ama maşşallah.Allah yardımcınzı olsun
Bu mesajın yazıldığı tarih : 25 Ağustos 2006 2:52 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
kirik_gitar

güzel bi grub güzel demolar ve gğüzel bi site...ne diyeyim başarılı olursunuz inşallah...KAFA...emrah(solo gitar)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 23 Ağustos 2006 7:52 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
sahinaslan

Yok hayır, Şanssız Sentez’i şimdi tekrar dinledim acaba bir değişiklik mi oldu diye ama, parçamız aynı formuyla sabittir...

Teşekkürler...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 22 Ağustos 2006 12:40 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
selcen

"Şanssız sentez"in demosu farklı geldi. ben mi değiştim o mu değişti?
Bu mesajın yazıldığı tarih : 22 Ağustos 2006 10:17 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
daringg

selam arkadaşlar şuan gitme kalı dinliorumm ses çok güsel olmş şarkı da ayrı güsel walla! helal olsn:) dewamm...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 19 Ağustos 2006 3:07 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
tgn55

sağolun arkadaşlar bu uzun yolda bize destek olduğunuz için...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 17 Ağustos 2006 7:45 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
sahin300

siteniz çok güzel olmuş tebrik ederim... demolarınız dinledim iyi yoldasınız.... yolunuz açık olsun....
Bu mesajın yazıldığı tarih : 16 Ağustos 2006 4:24 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
laziso

Merhaba değerli arkadaşlar;

 İlginize sonsuz teşekkürler. Bizi yanlız bırakmadığınız ve bize destek olduğunuz için kendim ve grup arkadaşlarım adına çok ama çok teşekkür ederim. Sizlerle daha iyi ve daha güzele inşallah...

Allah’a emanet olun. Selam ve dua ile...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 14 Ağustos 2006 2:04 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
ciko_babasi

süper olmuş arkadaslar ellerinize sağlık...basarılar
Bu mesajın yazıldığı tarih : 13 Ağustos 2006 9:53 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
sercan_baba

valla kardeşlerim dinledim demolarınız çok güzel yani healal olsun bişey demiyom kalkıp elin müziginden anlamıyanları sanatcıyım diye geçiniyo dün starda savaş ayın programını izledim iki tane salak bayan sanatcıyız diye çıkmışlar kavga ediyo ben müzisyenim diyo sanatcıyım diyo sanatcı dedigin efendi olur bunlar gösteri yapıyo inşallah güzel bi yerlere gelirsin bu arada müziklerini sölediler kapışan bayanlar midem bulandı bence siz gözümde 1numarasınız ama stüdyoda kaydederseniz daha güzel şeyler yaparsınız ilham gelir ama böle bile çok güzel musatafa sandal cıplak sesle bi şarkı okudu muhahaha gördük helal olsun sizin sesinize de yüreginizede sizin gibi insanlar lazım bu vatana yolunuz açık olsun hertürlü yardıma hazırım size

(sercan_baba tarafından 13 Ağustos 2006 1:36 ÖS tarihinde degiştirildi.)

Bu mesajın yazıldığı tarih : 13 Ağustos 2006 1:34 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
Cevapla
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 İleri>>